АМКУ оштрафував виробників «Сахнілу» та «Герпемакс крему» за недобросовісну рекламу


Антимонопольний комітет України визнав дії двох фармацевтичних компаній такими, що вводять споживачів в оману, та наклав на них багатомільйонні штрафи.
На засіданні 14 серпня регулятор ухвалив рішення щодо ТОВ «Гледфарм ЛТД» та ТОВ «Ілан Фарм».
З’ясувалося, що «Гледфарм ЛТД» просувало дієтичну добавку «Сахніл», приписуючи їй властивості впливати на обмін вуглеводів і знижувати рівень цукру в крові. Жодного підтвердження зазначених ефектів компанія не надала. Це було визнано порушенням вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції -- АМКУ призначив штраф у розмірі 5,42 млн грн та зобов’язав виробника припинити використання оманливої інформації в рекламі.
Інший учасник ринку – «Ілан Фарм» – також не зміг довести заявлені властивості свого продукту. У рекламі крем-бальзаму «Герпемакс» виробник зазначав, що засіб є «комбінованим препаратом для профілактики герпесу», але належних доказів не надав. За це компанія має сплатити штраф у 2,22 млн грн.
АМКУ наголошує, що поширення недостовірних відомостей щодо дієтичних чи косметичних продуктів може вводити людей в оману, створювати неправдиве уявлення про їхні лікувальні властивості та впливати на вибір споживача.