Проєкт «Тисяча Здоров'я» від «Подорожника» визнаний кращим PR-кейсом 2025 року
Мережа аптек «Подорожник» отримала перемогу в Конкурсі PR-кейсів 2025, організованому онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+.
Її проєкт «Тисяча Здоров’я», що забезпечив літніх мешканців прифронтових областей фінансовою підтримкою у форматі бонусів, визнано найкращим у номінації «Соціальна відповідальність і вплив».
Переможців визначали шляхом поєднання онлайн-голосування читачів і оцінки професійного журі, до якого увійшли провідні маркетинг-директори та фахівці з комунікацій України.
«Тисяча Здоров’я» стала першою масштабною ініціативою, коли аптечна мережа надала літнім людям 1 000 грн бонусами для вільного вибору необхідних товарів. Програма діяла у в Чернігівській, Сумській, Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Херсонській та Донецькій областях, де мешканцям похилого віку найважче виживати через близькість до зони бойових дій.
«Це не просто про комунікацію — це про довіру. Ми показали, що соціальна дія може стати найефективнішою PR-кампанією, коли реальна допомога поєднується з людяністю», — зазначають у команді «Подорожника».
Проєкт мав широкий суспільний резонанс і значний інформаційний ефект:
Ініціатива стала прикладом соціально орієнтованого підходу у фармбізнесі, коли компанія бере на себе роль не лише сервісу, а й партнера спільноти.
Проста механіка — без анкет, черг і бюрократії — зробила допомогу доступною для кожного, а живі історії учасників посилили довіру до бренду.
«Тисяча Здоров’я» стала маркером культури турботи — там, де люди щодня потребують уваги й підтримки», — підсумували у «Подорожнику».
Раніше ми розповідали, що мережа аптек «Подорожник» передали військовим черговий автомобіль.